plommon -

Alla inlägg den 1 september 2010

Av KAJSA-STINA - 1 september 2010 18:06

1. Tre namn jag lyssnar till:
bla bla blaaa

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag nästan alltid är glad

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag sitter waaaaay för mycket framför datorn.


4. Detta är jag rädd för:
lovisaa


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
ha på mig klääder


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
vara apa vara elefan vara giraff


7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås, babbla och skratta


8. Detta vill jag göra just nu:
hosta, host host

9. Bästa känslan:
Glädje, hmm

10. Värsta känslan:
hmm !?!?

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har?

 jag måste gå på toa nu 


12. Är jag kär just nu?
Naeä jag vet inte


13. Jag vill gifta mig...
Är inte det typ fett me dyrt?


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
se justin bieber, hoppa bungyjump och ha en prickig häst


15. Min käraste ägodel:
datan, lätt


16. Något jag vill ha i present:
Justin Bieber i ett rosa paket skulle inte sitta fel

17. Detta har jag på mig just nu:
det orkar jag inte skriva


18. Favoritkläder:
shorts och linne

 

19. Favoritdjur:
Hezt och vovve

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Typ sofijah-rap, fattar ni?


21. Favoritlåtar just nu:
U smile, party in the usa & Baby


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste: HK asså hemkunskap

Tråkigast: SO

23. Stjärntecken:
jag? jaha jag är fisk

24. En bok jag älskar:
pojken som botade sömnen


25. En film jag älskar:
jönssonligan xd

26. Tv-program jag gillar:
bolibompa

och jag är inte seriös

27. Favoritdoft:
stallet

28. Detta äter jag gärna:
Pomfritt, oxfile & bea

29. Dricker helst:
mjölk forever and ever 

30. Favoritgodis:
alltt


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
hawaii och thailand
32. Färg på mina ögon:
Blågrågulgrön
dudå?

 
33. Min längd:
154 kanske

34. Jag tror på:
apa


35. Jag spelar:
apa

36. Person jag beundrar:
apa


37. Så här bor jag:
i ett aphus, nej jag skoja lägenheeet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
0-

39. Det här tänder mig:
Humorn

40. Det här gör mig avtänd:
Våld

41. Favoritfärg:
Rosa och vit

42. Favoritcitat:
zzzzzzzzzzzzzzz

43. En hemlighet jag vet:
TRORU SJÄLV JA SÄGER DET ELLÄHHH

44. Bästa present jag fått:
kommer inte ihåg haha

45. Senast köpta skiva:
my worlds 2.0

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Jag vet inte


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

jag vet inte

48. Udda förmåga/egenskap:
What?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En apa!

50. Vad lyssnar du på just nu?
my world 2.0

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag har vart i skolan

52. Var är dina föräldrar födda?
örebro och örebro

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
picasa 3


54. Vilken är din favoritrestaurang?
hammarby, det är en resturang i thailand, kohlanta, krabi för att var exakt.


55. När badade du i en pool senast?
det var ganska länge sen


56. Har du varit med i någon skolpjäs?
jag vet väll inte?!

57. Hur många barn vill du ha?
vet inte.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Riktig rockemopunkmusik, asså dom skriker ju liksom..


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Är 11..... du då?


60. Vad har du för TV-kanaler?
orkar inte kolla
61. Har du åkt moped någon gång?
nej, oh jag är redan på 61 !

62. Har du busringt någon gång?
Oh ja

63. Har du fått felparkeringsböter?
Är fortfarande 11

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Aa


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
thailand tror jag
66. Har du en egen trädgård?
nej, men min mamma har

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
mumintrollen


68. Kan du alla orden i nationalsången?
 Du gammla, du fria, du fjällfeta ko.. du lever på chips & coca cola.. sen kan jag inte mer

69. Badkar eller duschkabin?
dusch det där

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Jäkla filmfrågor

71. Favoritpizza?
jag tycker inte om pizza

72. Chips eller popcorn?
chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Lypsyl

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

wtf?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Jag vann

76. Apelsin- eller äppeljuice?
äpple, apelsin- ääääääääääuuuuuuuhhhhhh


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
jag tror det var med lovisa på mcdonald

78. Favoritchoklad?
vet inte vad den heter


79. När röstade du senast?

jag är fortfarande 11

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
vet inte

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
vad är det? jaha, en sån, nej det har jag inte

82. Är du bra på matlagning?
Gordon Ramsey nästa


83. Klarar du att tanka själv?
Nej, har en guide med mig hela tiden.


84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Vem? Och? Var? När? Varför? Hur?


85. Pepsi eller Coca Cola?
tycker inte om så mkt


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nepp, tur det


87. Vad var det senaste du handlade?

my world 2.0

88. Har du kräkts offentligt?
ja, på golfbanan, och nu är jag seriös


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
båda


90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Inte äkta kärlek


91. Har du ringt något betalnummer?
Betalwhat?

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Det är klart


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Ingen.. WOHO


94. Hade du mycket hår som liten bebis?
ja

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
va? kan ngn förklara

96. Vad har du i din väska?
läxor som jag ska göra efter det här grejset

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
pussar min säng

98. Vad är du tacksam för idag?
Allt

99. Var hittade du den här listan?
www.potatismos.blogg.se


100. Har du ont någonstans?

nej. men det kliar på min kind så nu ska jag klia, hejdå 

Av KAJSA-STINA - 1 september 2010 07:22

hej, snabbt inlägg! :) ska till lovisa snart, jag ska bara borsta tänderna. :p

idag har vi hemkunskap på morgonen, sen vet jag inte mer :D

ha det bäst flodhäst :F

  

hampus och jag på bild :)

Ovido - Quiz & Flashcards