plommon -

Alla inlägg den 7 september 2010

Av KAJSA-STINA - 7 september 2010 22:10

HÄR FÅR NI ETT STORT FETT GODNATT

 

 

 

 

 

  

 

GODNATT JUSTIN

Av KAJSA-STINA - 7 september 2010 21:51

haha, jag har shit mkt saker som jag måste göra på kvällen :

 

  • borsta tänder
  • ta ansiktsvatten
  • ta ansiktskräm
  • ta babyolja - haha
  • ta bodylotion
  • sätta på mig linne - asså pyamas
  • säga godnatt till mama
  • pussa på justin - det står "justin bieber älskling" över min sägn

+ stänga av datan :((

Av KAJSA-STINA - 7 september 2010 20:17

YYYYYYYEEEEEEEEYYYYYYH idol har börjat :D:D:D:D

bääääst ;) fast det är paus nu... :F för du kan man blogga :D:D

men nu ska vi fiiiika ! heeerrå :)))

 

  

Av KAJSA-STINA - 7 september 2010 18:59

skulle ladda upp bilder från dagen med Lovisa så kommer det här upp :O :@ :(

 

men assssååååå, nu skulle jag ladda upp bilden så kommer det upp: "bilden får max vara 8 MB"

 

SSSSSSSSÄÄÄÄÄÄÄMMMMMMMMSSSSSSSSTTTTTT

Av KAJSA-STINA - 7 september 2010 14:51

chaaaaaaa, snart kommer Lovisa. :)

så det blir ett snapt inlägg, för hon vill inte att jag sitter vid datan ;)

iallafall, vi ska väll fota som vanligt hehe

idag i skoolan på heemkunskapen så gjorde vi scooooones eller hur fan det stavas.. dom vart väll goda. :)

lägger kanske inte lite bilder på boris sen :F

hejjjdåå

  

gissa vem ?!?!?! :o

Ovido - Quiz & Flashcards