plommon -

Alla inlägg den 2 september 2010

Av KAJSA-STINA - 2 september 2010 21:17

  

 

www.justindrewbieber.blogg.se

 

 

jag har drömt en gång, att jag gick på stan. då kom han bakom mig och knackade mig på axeln. han frågade om jag ville ha hans keps, det ville jag :p

jag la den i väskan så gick jag hem, så när jag kom hem så kollade jag i den så låg han telefonnummer där. ;) 

Av KAJSA-STINA - 2 september 2010 21:11

hej, jag har sjukt dålig uppdatering :o

iallafall, idag har jag vart i skolan. :) vi tog skolfoto, hoppas det blev bra ;)

sen var jag med Lovisa, det vart shit mkt våld idag. typ som; flygande nagelack, poliggrepp(som gör shiit ont) och dongk i väggen :o

nu ska jag snart in på facebook :)

herrå :D

  

lovisa på bild :)

Av KAJSA-STINA - 2 september 2010 16:46

T to the idsfördriv

Vilken svordom använder du mest? fanoxååå
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.15
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica maxi
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mycket jag vann ägghead
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? aa
När var senast någon stötte på dig? idag faktiskt..
Vad åt du till middag senast? pasta
Kan du vissla? ja
Tittade du på tecknat när du var liten? men ja?
Äger du några popband t-shirts? inte nu!!! men snart!!!
När flög du senast? i februdari
Pratar du några andra språk? japanesiska.....NÖÖT
Har du gråtit offentligt? vad fan tror uu, ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja, en kistintomita sak i pannan::::::::..............
Vad har du med dig in på bion? ngn men  ni   ska
Vad har du för väder? shhit fan i det
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? några par år kvar kompis..
När sov du senast på golvet? :|
Vilken är din favorit drink? FANTA exotisk, eller hur fan det stavas
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 500000 minnst

Ovido - Quiz & Flashcards