plommon -

Alla inlägg den 6 september 2010

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 20:48

God nait haha xd

 

  

jag på skarasommarland, förra året :)

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 19:41

skola imorgon :D

 

och jag har inte gjort läxan :O

 

scaaaryy :S

 

cicci kommer bli arg ;(

 

hon kommer säga; ta med den imorgon då :F

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 18:55

haha, tidsfördriv om bomb it :)

 

  • bomb it 2 suger, därför spelar jag vanliga bomb it.
  • jag är alltid grön gubbe, för den äger.
  • precis när spelet har börjat så går jag åt höger och lägger en bomb där.
  • gul gubbe suger, tro mig.
  • jag har en favorit värld, orkar inte säga vilken.
  • jag säger: "jälva shit arshel" när jag råkar spränga mig själv.
  • jag klappar händerna när jag vinner.
  • jag har klarat ut easy två gånger.
  • jag är tvåa på highscore.
  • jag heter: "jag är bäst" på highscore.
  • jag ler när jag spränger någon annan.
  • jag är bäst...
Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 16:30

åhh shhiit, haha jag satt och kollade på teve. så hör jag mammi bah; åånej klant arshel, jag bah; åhh såklart. haha hon hade ner hela mitt jobb på golvet.. :)

men nu har jag gjort om det, lalalala.. boris har åkt hem också, och pappi är på jobbet och mammi är på apoteket och jag sitter här ;)

iallafaall nu ska jag baka , herrååååååå

  

haha, mina pannkakor

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 14:37

världens finaste låt, man börjar själv gråta när han gråter 3,47  <3


på svenska:

Jag trodde aldrig att det lätt
Orsak vi båda så avståndet nu
Och väggarna närmar oss
Och vi undrar hur
Ingen har en fast svar
Men bara gå i mörkret
Och du kan se titta på mitt ansikte
Det säger bara jag isär

Så vi slåss (så vi kämpa) genom skada (genom skada)
Och vi gråter (och gråta och gråta och gråta)
Och vi lever (och vi bor) och vi lär oss (och vi lär oss)
Och vi försöker och försöker och försöker och försöker

Så det är upp till dig och det är upp till mig
Att vi möter i vår mitt sätt
På vägen tillbaka ner till jorden
Jordnära jordnära
På vägen tillbaka ner till jorden
(Ned på jorden - upprepa)

Mamma du alltid och någonstans
Och pappa bor jag sticker ner
Så säg mig hur skulle jag någonsin att bli normal på något sätt
Berättar du detta är för det bästa
Så säg mig varför är jag i tårar
Så långt borta och nu behöver jag bara dig här

Så vi slåss (så vi kämpa) genom skada (genom skada)
Och vi gråter (och gråta och gråta och gråta)
Och vi lever (och vi bor) och vi lär oss (och vi lär oss)
Och vi försöker och försöker och försöker och försöker

Så det är upp till dig och det är upp till mig
Att vi möter i vår mitt sätt
På vägen tillbaka ner till jorden
Jordnära jordnära
På vägen tillbaka ner till jorden
(Ned på jorden - upprepa)

Vi föll så långt borta från där vi brukade vara
Nu är vi står och var ska vi gå
När det inte finns någon väg att komma till ditt hjärta
Låt oss börja om igen

Så det är upp till dig och det är upp till mig
Att vi möter i vår mitt sätt
På vägen tillbaka ner till jorden
Jordnära jordnära
På vägen tillbaka ner till jorden
(Ned på jorden - upprepa)

Jag trodde aldrig att det lätt
Orsak vi båda så avståndet nu
Och väggarna närmar oss
Och vi undrar hur.

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 13:21

dålig uppdatering jag vet, :/

men ja har faktiskt jobbat på det här :

  

hehe, skit jobbigt juh!

och att alla lila pärlor är slut :(

men det gör inget, haha

nu ska jag fotta boris :)

hejdåå

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 10:31

hellu, jag har precis ätit macaroner och köttbullar :P

men nu ska jag sätta på mig kläder och sen ska jag gå ut med boris :) och det är sool ute :D

hejdååå!!!!! :F  

min maat :P  

 

haha, vad konstigt det blev!

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 09:31

  

  


HAHA, den här tjejen måste ha fått många blåmärken xd

Ovido - Quiz & Flashcards