plommon -

Alla inlägg den 3 september 2010

Av KAJSA-STINA - 3 september 2010 22:11

hej, ska snart gå och göra mig iordnig. :)

ska upp kvart i sju imorgon, lina kommer åtta. :) asså vi ska till stallet :D

nu ska jag lyssna på justin. :) heejdåå :F

  

puss

Av KAJSA-STINA - 3 september 2010 20:54

hej, sitter här och fullkommligt nördar BOMB IT för att det är in i helvete kul :D

och så har jag pratat med bitchen i 49 minuter, nej jag skoja Lina <3

imorgon är det ridning, yaaaaaayh ska rida piiipen :))

nu ska jag logga in på msn och titta om det finns några roliga där :F

HAHAHAHHA, jag har damppppp!!!!!! :F:F:F:FF:F

shitsamma, heeejdååå

  

BOMB IT <3

Av KAJSA-STINA - 3 september 2010 16:20

boriis :D

kan visa lite trix han kan och jag har lärt honom endel :) allt här gör han på kommando :D

LIGG :)

   

SIDAN :)

   

GIVE MY FIVE :)

   

blir lite fel håll på vissa. SITT  

  

HOPPA

  

RULLA RUNT det ser ut som sidan men han rullar runt strax efter :)

 

det var lita han kunde, han kan även; STÅ, STÅ OCH SNURRA, VACKER TASS, VINKA och så hållet jag på och lär honom BACKA :D

Av KAJSA-STINA - 3 september 2010 16:10

hej, skolan idag. :) det var väll bra :F vi hade inget specielt . sen när jag var påväg hem, jag cyklade själv haha så fasnade mitt skosnöre i kedjan :o jag fick inte bort den, så jag ringde mamma :p hon bah; jag kommer och hämtar dig då jag; men hur? haha, ena endan lixom satt fast och jag kunde inte röra på foten och jag fick inte ur foten ur skon.. :p så tog jag bort hela skostöret, så jag kunde ta ut foten. :) då kunde jag ta bort skon också, men skosnöret satt fast xd så jag la cykeln ner och börja meka hahah, sen fick jag bort det, :DDDD

sen när jag kom hem kom boooriis :D min kusins vovve, som vi får ha ofta :)

jag kan lägga ut lite bilder :F

nu ska jag träna lite med honom :)

herrå :)

  

jag :P

Ovido - Quiz & Flashcards