plommon -

Alla inlägg den 17 september 2010

Av KAJSA-STINA - 17 september 2010 20:12

annipanni är här nu blablablablbalblablabalablabalab.... turken

Av KAJSA-STINA - 17 september 2010 19:33

HAHA, anna och jag chattade på msn jag bah: ska äta herrå

hon; okej, kan inte jag få sova hos dig? xd

jag bah: jag vet inte, men visst kan fråga. :P

jag kommer tillbaka: det gick ;o

hon: HAHA SÄRIÖST SKA JAG FRÅGA?! XD

jag; JA HAHA


HHAHAHAHAHA så nu skulle hon packa så kommer hon ;) hha

  

Av KAJSA-STINA - 17 september 2010 18:21

ibland skriver jag ju typ att "idag har jag vart med berit" asså tillexempel :P


så det kommer lite bilder på några, shit anna kommer bli arg..

anna

lina  

  

lovisa

  

stina

  

emma

  

Av KAJSA-STINA - 17 september 2010 15:30

jag är shit trööt, fast det är jag alltid efter skolan om jag inte är med ngn ;)

men nu lyssnar jag på bieber och chattar :)

haha, åt panpizza nyss och drack varmmjölk sp nu är det skut... :( måste tjata på mammi att hon ska gå och köpa :)

  

fail..

Ovido - Quiz & Flashcards