plommon -

Alla inlägg den 8 september 2010

Av KAJSA-STINA - 8 september 2010 21:41

hellååå!

ny duschad som jag är, hhahhaha

jag har nyss rensat lite kläder xd det var endel :P

hahaha, nu ska jag apa mig!!

heeerrå

  

HAHA, jag var minnimal för två år sen x'd

Av KAJSA-STINA - 8 september 2010 20:34

idol nu, men paus :P

moa toa var jätta duktig idag :)

HAHA, en tjej var shhiiiit rolig HAHAHHAHAHA,, jätte kort jätte tjock jätte typ döv.. xd

  

slottet ;)

Av KAJSA-STINA - 8 september 2010 17:24

sitter här hos moa LALALALAA toa... xd

hon tkr inte om att jag skriver så.. ;)

hehehehe

min cykel äääääger :P

bla bla bla jag vet inte vad jag ska skriva nu såååååååååååå

heeeeeeeeeeeeejdåååååååååååååååååå

  

fin bild noot

Av KAJSA-STINA - 8 september 2010 16:41

haha, moa ber och böönar för att jag ska följa med på hennes cheerleadnings träning :P så jag följer väll med då :)

så har jag köpt nu cykel också :D:D:D:D en viit monark orginal :F

heheheh.. :P

heeeeeejdddddddååå

  

oj liten bild men det är fortfarande moa :)

Av KAJSA-STINA - 8 september 2010 15:22

tjenare alla läsare ;)

ska snart upp på stan med papa, vi ska köpa cykel till mig :D

i skolan var det väll bra, fast det hände mkt konstinga saker... :o

vi hade typ hemkunskap, so, no och slöööjd :))))

herrrrååå

  

Ovido - Quiz & Flashcards