plommon -

Alla inlägg den 23 september 2010

Av KAJSA-STINA - 23 september 2010 21:55

GU VA JA Ä TRÖT SKA SOVA GONATT

Av KAJSA-STINA - 23 september 2010 21:30

gu va jag ä tröt.. jag vet att det stavas med två T men orka skriva..

i morse va ja hos tandplågaren.. gick väll bra, dom plågade mej inte så jätte mkt bara lite ÄCKLIG kräm på tungan UUUUUUEEEEEHHH

har vart i stallet me lovisa också, hon red albert, asså albin..

så har jag kollat på IDOOOL också, och jag hoppas att alice vinner shiten.. hon är bäässtt

nu ska jag borsta mina stackars tänder. heerråå

"inte en enda smiileess på hela inlägget" haha

  

gammal och dålig bild på albert

Av KAJSA-STINA - 23 september 2010 16:24

skoja med rubriken, för vi har tråkit..

lyssnar på musik och ska snart byta om, för hon ska rida :)

tar med mig kameran också ;)

men nu ska vi anmäla oss till kollo, asså det är för dom som var på kollo i sommras :)

hoppas det inte är fullt :F

Av KAJSA-STINA - 23 september 2010 07:22

VILL INTE TILL TANDPLÅGARNAAAA :(((

shit läskiga ju dom bah:


kaaaajsa-stina aaaaaandersson

så går jag in då säger dom:

häääääär kan du sääääääätta diig

jag sätter mig och då blir dom normala igen :ooooooooo

men nu ska jag dra heeerrrrrå

  

mina naglack HAHA typ 36 stycken :PP

Ovido - Quiz & Flashcards