plommon -

Alla inlägg under juli 2011

Av KAJSA-STINA - 14 juli 2011 21:22

sitter hos stina och har kul, har spelat mobilspel med stinas brocha, lagom kul att jag vann :p

nu kollar vi på teve, mh. kommer inte blogga mer, kanske kväll. eller inatt, hejs

Av KAJSA-STINA - 13 juli 2011 22:38

det är så jävla bajs att sverige inte kommer vinna fotbollen, men semifinal var itne dåligt. okej.

SKA TRÄFFA STINA IMORGON, så kuuul <3<3<3<3

ska sova hos henne och vi ska hare bäst ok 

nu ska jag va på gsm sen sova, sov gotti ( lol ) <3


Av KAJSA-STINA - 13 juli 2011 17:21

ligger ute på en solstol och chillar med datan i i knät, ah, livet äger fett och jag älskart.

jag har världens bästa vänner, älskar familjen och jag mår såå bra man kan må, woho <3<3<3<3 fast ah, man blir ju inte så jätte glad av hatmejlen på gsm då, men whatever. <3<3<3<3

har precis kollat på fångad och det är varje dag och det äger <3<3<3<3

vädret är på topp och det är sommarlov <3<3<3<3<3 VAD MER KAN JAG BEGÄRA? 

puss på livet och hoppas ni har det lika bra som mig <3

Av KAJSA-STINA - 13 juli 2011 14:58

hatar att pappa tar datan av mig på kvällarna när jag ska blogga.. :c

aja, fick vara hundvakt åt boris idag, han va sötare en någonsin :D sååå gosig <3

pappa speladwe golf o ch mamma och moster va och kollade på blommor, xD

ah, mh, nu ska jag vad social på gsm HAHHAHHA omg ah. bye

Av KAJSA-STINA - 12 juli 2011 17:03

okeyokeyokey, ( lol ).

mamma och jag drog t ikea idag, köpte lite grejer :p

sen åkte jag hem och tvättade bilen, ( duktig jagär ) den va smutsig ok.

nu ska jag va på gsm pusshej

Av KAJSA-STINA - 12 juli 2011 10:59

gsm uppdateras så jag passar på att lägga in ett inlägg höhöhöhöhö.

jag bloggade inte så mkt för att jag ine hade tid (?) lalalalalalala, typ ah.

nu ska jag kolla om dom har uppdaterat klart, mwihihihihih. baj

Av KAJSA-STINA - 11 juli 2011 12:43

nu sötnos puss på henne va ♥


 

Av KAJSA-STINA - 11 juli 2011 11:36

HAHAHAHA omg, jag fick detta mejl av en moderator ( en som som hjälper till på hemsidan o0ch ser till att alla följer reglerna o.s.v ) :



min reaktion,: omg hej. 

Ovido - Quiz & Flashcards