plommon -

Alla inlägg under juli 2011

Av KAJSA-STINA - 8 juli 2011 19:55

onödig fakta.


Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa.

Det är möjligt att leda en ko uppför en trappa, men inte nedför.

Det är omöjligt att nysa med ögonen öppna.

Serien Kalle Anka var en gång i tiden förbjuden i Finland på grund av att han inte har några byxor.

Det vanligaste namnet i Sverige är Maria Johansson.

 Guinness Rekordbok håller rekordet för att vara den mest stulna boken på allmänna bibliotek.

Vi föds utan knäskålar. De är först utvecklade vid sex års ålder.

En genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig.

 Den bok som utgivits i flest upplagor, förutom Bibeln, är Ikea-katalogen.

Noshörningens horn består av sammanpressat hår.


Av KAJSA-STINA - 8 juli 2011 15:42

har vart i stan hela för middan, nu ska jag ut i stugan och chilla 8D

Av KAJSA-STINA - 8 juli 2011 13:59



vet att det va igår, men jag orkade inte göra det så pappas sega dator, :)

Av KAJSA-STINA - 7 juli 2011 22:21

just nu mår jag skit, är fett snorig och boeeeeeg.

nu ska jag sova, pusshej. <3

Av KAJSA-STINA - 7 juli 2011 22:16

WOHOHOHOHHOHO, vi vann på triss lott, 25x10 = 250 typ (?) wohooo :D:D:D

det högsta jag har vunnit är faktiskt 100 :c


söta smilis jag hittade:         

Av KAJSA-STINA - 7 juli 2011 20:24

låten jag har haft i huvet hela dagen, 



refrängen (?????) äär så jäääääävla bra <3

Av KAJSA-STINA - 7 juli 2011 18:48

OM LOVISA SVEDBERG SER DETTA SÅ SKA HON RINGA MIG. I HAV A IDIAA :)


Av KAJSA-STINA - 7 juli 2011 17:15

hej, kom hem typ nyss, inte nyss, men typ nyss, ah nyss..

hade grymt kul på våran utflygt, eller ja, pappa spelade golf och mamma, jag och en gammal " vän " om man kan säga det så, helt ointressant vem ok.

shoppade iallafall jätte mkt, ( vi var inte i örebro om du är blond ) fett med rea överallt och fick det jag ville ha, tack mamma <3

nu ska jag chilla eftersom att det va ångt att åka bil och ah, ye.


looooool fel bild  

Ovido - Quiz & Flashcards