plommon -

Alla inlägg under juli 2011

Av KAJSA-STINA - 21 juli 2011 16:43

HAHAHHAHAHAHAHA JAG DÖR


spola fram till 0:13 för i början är det inte kul, KOLLA HELA EFTER DET OCKSÅ HAHAHAHAHAHHAHA gjorde min dag

Av KAJSA-STINA - 21 juli 2011 16:41


svar: erkänn att du inte ens läst min blogg, utan du ville bara att jag skulle se din länk, och ne, jag pallar inte kolla.

Av KAJSA-STINA - 20 juli 2011 22:50

hinner inte blogga, mår dåligt. bloggar imorn.

Av KAJSA-STINA - 19 juli 2011 22:56

såg nyss att jag passerat 900 inlägg på bloggen, woho.

har inte gjort så mkt idag, vi åkte ut till stugan och ska sova här inatt, kommer ju inte bli så mkt mer nu när pappa börjat jobba efter semestern :p

aja, nu ska jag sova för att  jag har så sjukt ont i huvet. gonatt.

Av KAJSA-STINA - 19 juli 2011 15:16

HAHAHAHAH dom har tagit bort " friday " ( den riktiga videon ) från youtube för att det var för hatad, fast hennes nya lår är iallafall lite bättre...


Av KAJSA-STINA - 19 juli 2011 14:27

jag idag, ser helt sjuk ut och aj mitt huve.



 

Av KAJSA-STINA - 18 juli 2011 23:50

jag och lovisa har tittat på alla avsnitt av fångad idag, finns inget mer och säga.

aja, godnatt. mår inte bra ok

Av KAJSA-STINA - 18 juli 2011 23:32

månen är så sjukt läskig ikväll så det finns inte, och jag som hatar månen också.

först va den bakom träden, sen kommer det helt plötsligt fram, nu har den flyttat ut ennu mer så att jag kan se hela, sen kom det måln, först lite som drog förbi, sen kommer det ett stort och sen en hela månen borta jätte länge, och nu helt plötsligt kom den fram igen och är mkt mindre. jag hatar månen. ush.

Ovido - Quiz & Flashcards