plommon -

Alla inlägg under juli 2011

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2011 10:20

idag gick jag upp tidigt, nivet "tidigt" klockan 10. ah.

ska t kusinen och fira massa namnsdagar, ah sånt gör vi fattaru.

nemen joel har haft, mamma har haft, jag har på tisdag :D:D:D:D:D:DD

jag får alltid paket på min namnsdag (a) fast idag ska vi bara äta tåta. 'tårta'.

ikväll drar man väll till anna, eller jag vet inte, vart det ngt? aja, svara anna.

woho nu ska jag platta håret, bloggar sen :D


HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA så himla ful, ser ni att jag har värsta utväxten också?!?!?! 

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2011 23:48


söt, erkänn. 

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2011 23:22

jevlar va man får besökare när man gör många inlägg, borde jag göra oftare :o


fick en kommentar förut någongång, som frågade om jag hade magtröja på bilden, och var jag köpt den isåfall.



nej tjenare är så jag och köpter tröjor i xxxxxxxxxxxxxs, nemen ja, det är en magtröja, köpt på Monki, kostade 100 och fanns i ONE SIZE ONLY, sedär vad jag har bra minne va. 

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2011 22:40

JAG OCH ANNA TAR ÖVER BDB MOHAHAHAH, typ.


woho, jag när jag hade kommit hem från thailand, men då va ju anna blekis 

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2011 22:06

döööööör


 

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2011 21:54

okej, förlåt för mycket justin, ni får stå ut </3


 

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2011 21:53

snyyyyyyyyyyyyyyyygg. ♥


 

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2011 21:50

försöker komma högst upp på inläggslistan idag om ni undrar varför uppdateringen äger asså.


 

Ovido - Quiz & Flashcards