plommon -

Alla inlägg under juli 2011

Av KAJSA-STINA - 31 juli 2011 13:36

not. ska sola och försöka få tag på någon som vill sova här i stugan inatt, skicka ett sms och du kan och vill. om ni inte hittar så kan vi komma och hämta, AHHAAH pappa gick med på det. omg vill ha ut ngn nu ju. åhåhåhåh. whatever, smsa bitch. 



HAHAHA har allt på pappas data </3    

Av KAJSA-STINA - 31 juli 2011 13:34

 

Av KAJSA-STINA - 30 juli 2011 22:51

mojs man har i stugan:



suger och går snigel fart. tar minst 9 år att få upp en hemsida, och minst 109 att ladda upp en bild på bloggen. därför är uppdateringen sämre och suger.   

Av KAJSA-STINA - 30 juli 2011 22:14

ja, tänk va livet går fort. vet inte vad jag snackar om men vi måste få igång detta. lolool.

dagen blev räddad av moa, <3<3<3 hon ringde random och ba vill du med till stadsparken me mamma och hennes kompis och hans barn, jag ba okej, hon ba vi möts vis direkten ( som bytit namn -.-..--.-.''' ) jag ba okej när hon ba NU, jag ba okej hejdå. HHAHA ah. så jag, moa och hennes mamma cyklade upp och mötte dom, leo på 7, och kristoffer eller ngt på 9. seriöst sååå omogna ungar, pratar om allt dom inte ska kunna, och eftersom att det va kanot sm så va det nummer på båtarna, och dom letade efter nummer 66 HEELA tiden, och sen när dom hittade båten så pratade dom om det hela tiden, ah ni vet vad. sen HAHAHAH skulle vi åka lilleputte tåget, och då måste man ju över till storaholmen, så vi tog kvarts båten över och när vi va framme så sa han som körde båten ba aha detta va sista turen nu ska jag dra hem. och så stack han och vi ba jaha hur ska vi komma tillbaka då, EFTERSOM ATT TÅGET OCKSÅ SLUTAT GÅ FÖR DAGEN. wwedhfdhwfh. så vi får GÅ tillbaka, och det värsta va att bajsungarna va med och snackade HELA tiden, om massa jobbiga saker, som att justin bieber har ett annat namn för bieber som ni inte kan tänka er, HAHAHAHA dör. 7 år och kan allt. fega va dom också.


nu sitter jag i stugan och är fett arg för att vi åkte hit, ville vara i stan bara för att jag äger på att blogga då. men nu är vi tillbaka, sämst uppdatering men jag ska göra vad jag kan. woho så jobbig text jag skrev nu. dö

Av KAJSA-STINA - 30 juli 2011 12:28

Av KAJSA-STINA - 30 juli 2011 10:31

ja, asså världens roligaste, sötaste och bästa hamster.

detta skrev LINA på sin blogg:


ASSÅ NEJ, fattar ni eller? BORTA?


                     

 

   

   

 


erkänn söt. och lina, om du kan/vill så får du ta dom           

               


Av KAJSA-STINA - 30 juli 2011 09:45

ja, har gjort en omröstning och jag har aldrig haft det men whatever svara på den i meny åt vänster, lite under den där kärringen på bild där. ah, rösta.


HAHAHAHAHHAHAHAHA aw, kolla vad jag hittade. tur att hon inte är hemma så nu kan jag ladda upp vad jag vill på henne 8D nemen. fett söt ju. 

Ovido - Quiz & Flashcards