plommon -

Alla inlägg under oktober 2011

Av KAJSA-STINA - 16 oktober 2011 19:19

så var det inte jag som skrev något av domhär inläggen:



den längst ner kanske ni fattar att det va anna, eftersom att det står det, eh.

den där uppe var lina, hon hade kul.


 

Av KAJSA-STINA - 16 oktober 2011 19:05

                                                                             

alla bilder är klickbara.


allt har vart sjukt kul c:

vi år pizza, käkat godis och ostbollar, kollat på bad teacher och wildchild, massa beck, varit ute klockan 1 på natten och blev "jagade" eh, jag och anna somnade i min säng medans lina satt och spelade sims i typ en timme sen gick hon och la sig på golvet. sjukt kul, tack för helgen <3    

Av KAJSA-STINA - 16 oktober 2011 09:26

godmorgon vi vill inte skriva nu för vi SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trötttaaaaaaaaaaaD::::: Har ingen blogglust ! Tar en bloggppaus för resten av livet ! puss o kram från sean banan

Av KAJSA-STINA - 15 oktober 2011 22:33

CHA CHA ANNA  HÄR. AA JAG ÄR JU SOM NI VET KAJSAS ÄLSKLING, JAG TYCKER NI KAN BESÖKA MIN OTROLIGT FINA & GRYMMA BLOGG HTTP://AKEJ.DEVOTE.SE  

KRAAM

wi

Av KAJSA-STINA - 15 oktober 2011 22:18

vi har ätit pizza, käkat godis och kollat på film. kulkul.

men nu har vi ett stor problem som vi skaa lösa, hejs


Av KAJSA-STINA - 15 oktober 2011 15:30

stallet var inte så vidare kul, men kvällen kommer bli mycket roligare :D

lina och anna ska sova här, det kommer bli kaos, typ. eh

aja, kom precis ut ur duschen, trevlans. aha hejså


blöt kajsa

 

Av KAJSA-STINA - 15 oktober 2011 09:58

har fått ett par kommentarer, men jag orkar inte svara på dom just nu.


sticker till stallet snart, ska bara dra på mig byxorna och lite andra grejs. ses sen. hejrpig


gammal bild på stjärna.

 

wow

Av KAJSA-STINA - 14 oktober 2011 15:27

Ovido - Quiz & Flashcards