plommon -

Alla inlägg under oktober 2011

Av KAJSA-STINA - 11 oktober 2011 20:28

skolan gick faktiskt snabbt, skönt. efter lunch drog vi somsagt till gustavsvik och badade, vi gjorde simprov (?) som vi inte visste att vi skulle göra, klarade det iallafall.

den badade vi masssssooorrr. många åkte hem, och tillslut va det bara jag, julia, lovisa, irma, emma, william, eric och kevin k kvar. chill. vi satt i bubbelpoolen och åkte forsen typ 23542643 gånger. sen bröt vi mot reglerna och alla åkte tåg i den gula nya rushebanan. dock såg ingen oss. mihihihih damp. sen duschade vi och åkte hem, jag fick godis av massa random och så hittade jag en kola med plast och allt på ett bort. suprise to me lixom. <3

fett kul iallfall, älskar dagen <3


Av KAJSA-STINA - 11 oktober 2011 07:17

sticker snart, ska packa badkläder och idrottskläder bara, ses sen.


 

Av KAJSA-STINA - 10 oktober 2011 22:18

jag äter mannafrutti <3


 

Av KAJSA-STINA - 10 oktober 2011 22:05

efter lunch sticker klassen till gustavsvik, fett najs.


har inte haft någon att blogga om på hela dagen, mitt liv är totalt ointressant. ble


 

Av KAJSA-STINA - 10 oktober 2011 18:55

jag veeeeeeeet.

jag hann inte blogga imorse, jag försov mig en timme. började tjuta för att jag var så stressad. slutade 3, va på extra matte och jobbade igen. efter det cyklade jag hem, åkte direkt till marieberg med mamma och skulle köpa vinterjacka, men det blev dock en massa onödiga saker också </3


 

Av KAJSA-STINA - 9 oktober 2011 21:35

         


 

Av KAJSA-STINA - 9 oktober 2011 20:59

                                                         


             


ALLA SMÅ BILDER ÄR KLICKABARA'    

Av KAJSA-STINA - 9 oktober 2011 10:51

sticker till lovisa nu igen, ska måla ennu mer, vet inte när jag kommer hem, tjenis


randomz 

Ovido - Quiz & Flashcards