plommon -

Alla inlägg under oktober 2011

.

Av KAJSA-STINA - 26 oktober 2011 19:08

 

Av KAJSA-STINA - 26 oktober 2011 15:39

hann verkligen inte blogga imorse, nu kommer min statestik suga igen, böhöhöhöh


skolan va okej, vi hade muntligt NO prov, men det gick väll ganska bra.

nu ska jag göra en grej, lol, bloggar snart igen c:


Av KAJSA-STINA - 25 oktober 2011 21:42

jag hann gör klart headern, glad tjej here yeah.

nejmen dethär är första gången jag vart lite nöjd, dock tyckte jag det var lite mycket, men aja.

nu ska jag snart gå och göra mig iordning, sen köra mot allt på wordfeud, sen sleepa.

så med detta inlägg säger jag godnatt, ja, godnatt  


 



Av KAJSA-STINA - 25 oktober 2011 19:34

gör ni det vavavava? nejmen jag låter är få en koll på min nya header jag grejar med, kommer upp ikväll eller imorgon, han ganska mycket kvar.


dock ser ni ju, massor mer ska på!!! 

omg

Av KAJSA-STINA - 25 oktober 2011 19:07

nu fattar jag varför det va 15årsgräns på den på bio, omg, fett läskig :$



 


4/5, den va bra, men lite sorglig också...

Av KAJSA-STINA - 25 oktober 2011 07:30


jo HAHAHAHAHHA


 

Av KAJSA-STINA - 24 oktober 2011 20:58


seriöst lova att kolla på varenda klipp jag lägger ut? :c

Av KAJSA-STINA - 24 oktober 2011 19:59

SERIÖST, HAR SUTTIT OCH GRÅTIT HELA KVÄLLEN OCH SEN KOLLAR JAG PÅ DEN HÄR, FATTAR NI HUR MYCKET JAG GARVADE? pappa kommer in: vad sitter du och garvar åt?!?!?! få se!!!! *visar* han: få se en gång till!!! jag: HAHAHHAHAHAHAH


Ovido - Quiz & Flashcards