plommon -

Alla inlägg den 1 december 2011

Av KAJSA-STINA - 1 december 2011 22:28

har duschat, kollar på julkalendern, kollar på 2 avsnitt av ponnyakuten och en halv film, palla se resten. det va dålig. men nu ska jag göra mig iordning, måste sova :)


<3

Av KAJSA-STINA - 1 december 2011 17:58

torsdagar är bästtttt <3 nemen älskar torsdagar, skolan och alla lixom.

på verkstaden, (elevensval) har jag ju pyssel, så jag råkade cutta mig med ett limstift, fråga mig inte hur jag gjorde, det började blösa och allt och det gjorde sjukt ont :c ssen när jag kommer upp till skåpen så är alla där typ, så står alla runt typ mitt, (okej inte just runt mitt) men överallt. då har jag fingrarna imellan skåpet, och skåpet är uppet, så skriker lovisa AKTAAAAA och slår igen mitt skåp rakt på mina fingrar, HATAR DIG. jag ramlar ihop på golvet och skriker typ och alla ba: :S?! lovisa garvar dårå. ja, det va väll typ det. ikväll blire tacos <3<3<3


saknar och längtar :c 

Av KAJSA-STINA - 1 december 2011 07:24

sticker snart till skolan, torsdag <3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards