plommon -

Alla inlägg den 18 december 2011

åh

Av KAJSA-STINA - 18 december 2011 21:20

pallar verkligen inte bloggaaaaaaaaa

kollade igenom bilder från bloggen oktober2010, HAHAHAH min statestik då, typ varannan 0besökare ju. aw


men jag ska snart göra mig i ordning, skola imorgon ju. på tisdag var det typ pysseldag, chill. sen på tisdagkväll så ska typ alla i klassen till skolan och sova där till onsdag. fett najs ju <3 sen slutar vi på onsdag. börjar igen del 11 januari, vilket känns sjuuuuuukt bra <3 efter skolan imorgon ska jag och lovisa upp på stan, har ingen aning om vad vi ska göra där men ja, måste komma bort från The vampire diares ett tag, jag blir beroende och får panik. mamma säger att om jag inte slutar få panik o.s.v måste vi gå och kolla upp det. usch.

uppdateringen kommer nog inte äga imorgon heller alltså, kanske kommer mobilblogga eller liknande men ja.


godnatt nu.


 

Av KAJSA-STINA - 18 december 2011 11:36

 


söndags kajsa och söndags frukost

väntar iallafall på emma, hon skulle typ komma.....

hejs

Ovido - Quiz & Flashcards