plommon -

Alla inlägg den 2 december 2011

Av KAJSA-STINA - 2 december 2011 23:08

A-A-A-A-A-AMANDAAAA <3 kärlek till den människan asså. så himla glad att hon gick till final, jag hoppas hon verkligen vinner :DDDDDDD

imorgon ska jag rida, är inte alls taggad men aja.

är trött så jag ska sova nu, godnatt. :)


nissepisse <3 

Av KAJSA-STINA - 2 december 2011 20:38

HEJAR SOM IN I TUSAN PÅ AMANDAAAAAAAA

hon är seriöst bäst.

lovisa åkte hem nyss ocksåååååå, hon är kvar till nu, ehahah.

nu börjar det, hejs


Av KAJSA-STINA - 2 december 2011 13:32

SitTer på stan med Lovisa, vi är på mcdonals. Vi har typ vart inne på lagerhouse, och alla mina 400 kr är slut, eheh. Bloggar när jag kommer hem :)

Av KAJSA-STINA - 2 december 2011 07:26

sticker nu, hinner inte bloggaaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards