plommon -

Alla inlägg den 17 december 2011

lol

Av KAJSA-STINA - 17 december 2011 22:49

kommer ihåg när du skickade denhär till mig stina..........


Av KAJSA-STINA - 17 december 2011 22:37

har kollat på 5 avsnitt av The vampire diares nu och jag har bara 4 avsnitt kvar av säsong1 :c fast har ju säsong2 också, och säsong3 kommer nog snart ut. ska sätta mig vid gsm nu, så att jag inte känner mig så ensam haha. godnatt iallafall :)



Av KAJSA-STINA - 17 december 2011 16:31

    

Av KAJSA-STINA - 17 december 2011 13:25

vaknade vid halv10 imorse, gick upp och åt frukost sen åkte jag, mamma och pappa till stugan. jag skulle hämta lite kläder och sånt och jag och pappa skulle hugga gran :) vi hittade en söt lite gran ja.

när vi kom hem satte jag mig och kollade på ett avsnitt av The vampire diares, har laddat ner säsong 2 också haha. beroende ja. men just nu håller jag på att ladda ner säsong 1 av Pretty little liars också, så att jag har något när jag kollat på alla The vampire diares , ehe. aja, ska väll klä granen snart lolz hejs



haha aw 

Av KAJSA-STINA - 17 december 2011 10:27


tack 

Ovido - Quiz & Flashcards