plommon -

Alla inlägg den 22 december 2011

Av KAJSA-STINA - 22 december 2011 22:29

tog inte så mycket biler och så, hade annat för mig.


             


VIDEOS:


martin sjunger lite och vi chillar:


kuddkrig:


nyvakna:


randoms - sminkar eric - killarna är tjejer, och gayer:


martin blir sminkad:


sista videon asså HAHAHAHAHAHAHA

Av KAJSA-STINA - 22 december 2011 21:49

nu om övernattningen, kan bli slarvig text efter som att jag blir galen när jag ska skriva om saker som hänt.

jag och lovisa fick skjuts till skolan vid 6 på kvällen. vi gick upp och alla valde platser typ. jag låg i ett litet hörn typ, brevid julia. sen chillade vi och gjorde massa, skratta, och sånt där... sen skulle några gå och hämta pizza och kebabtallrikar och sånt, så jag, lovisa, maisa, mohammed, william f, willian e, och irmas mamma gick till city pizzerian och hämtade alla pizzor och sånt. HAHAHAHAHA dör så sjukt kul på pizzerian. sen gick vi tillbaka till skolan och alla åt, jag åt kebab tallrik men mild sås <3<3<3<3<3 fast jag åt inte ens halva, men lovisa kom och åt upp typ all kebab sen, haha. efter det va alla döda, alla typ va fett mätta och jag mådde illa som en get. men sen gick jag, emma, julia, william e och marin och spelade kort, och maritn sjung lite, (kommer i nästa inlägg), sen så vart allt chill igen, alla var galna och det va kaos och allt. kuddkrig, (kommer film i nästa inlägg), sen sminkade vi killarna som tjejer, (har videos på det, men det går inte att ladda upp, men jag ska försöka igen.) sen flyttade alla runt lite och alla sov typ i en hög. vi somnade faktiskt ganska tidigt, för att en förelder satt och skrek på oss så fort vi gjorde något, nej haha, men hon satt där. alla vaknade vid 6, för att williams helvetes larm gick igång. men det va kul c:


BILDER OCH VIDEOS KOMMER I NÄSTA INLÄGG. :D

Av KAJSA-STINA - 22 december 2011 21:46


svar: skrev så för att - jag såg dig sitta och skratta, gick en bit, tänkte: detdär va ju anna :o:o:o, slänger upp mobilen, smsar: du är på marieberg va? :) och du ringer direkt. hahahaha dör. nejmen det var trevligt, kände mig som en stalker. :c 

Av KAJSA-STINA - 22 december 2011 17:49

pappa och jag åkte till marieberg istället, såg anna hahahahah dör!!!! nejmen jag och pappa gick bara, köpte INGENTING. dö. men vi åt asgod macka också, och förengångsskull så fick jag vara med min pappa, han jobbar ju typ 24/7.

men när jag kom hem så satte jag mig vid datorn. sen har jag tränat på att göra fiskbensfläta för första gången, och för att vara första gången tycker jag den var okej fakiskt.


men jag ska ju träna mer c:


imorgon ska jag, om det inte ändras, men anna och fota en av hennes medryttarhästar (?), bläsen. så det kommer bilder. c: 

Av KAJSA-STINA - 22 december 2011 12:28

sticker upp på stan med pappa, köper dom sista julklapparna kanske. hörs sen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards