plommon -

Alla inlägg den 29 december 2011

Av KAJSA-STINA - 29 december 2011 15:07

asså jo, ni kommer få se videon när jag skrattar nu HAHHAHAHA så fult. men det är min natthumor, faktiskt. om jag skulle kolla på videon ska skrattade år nu skulle jag inte skratta. c; men det är en video rackartygarna har gjort, jag har följt deras blogg ganska länge faktiskt, sjukt roliga ju :D


men dethär är videon jag skrattade till, det är asså att dom har en dold kamera, så busar dom med folk, alltså, människorna runt omkring tror ju att han sitter i rullstol, men det gör han inte. ja, ni kommer fatta.

kolla hela, inte kul annars.


och här är videon när jag skrattar: (omg)

Av KAJSA-STINA - 29 december 2011 02:27

ja sen när jag vaknar vid 11 någongång sen, så ska jag ge er en riktigt fet video när jag skrattar hela tiden i 5minuter åt en video. lägger självklart upp videon jag garvar åt också, hahahaha så sjukt kul. men jag och min natthumor och rackartygarn (alltså, berättar mer sen) blir garvgarvgarv, men nu ska jag gå och lägga mig. klockan är halv3, och jag har skrattat nog. hejs



Av KAJSA-STINA - 29 december 2011 00:36

natthumor, sitter och garvar som en get till mig själv


       

lol

Av KAJSA-STINA - 29 december 2011 00:15

Av KAJSA-STINA - 29 december 2011 00:09

Ovido - Quiz & Flashcards