plommon -

Alla inlägg den 8 december 2011

Av KAJSA-STINA - 8 december 2011 22:50

det är storm i hela sverige just nu, men den har inte kommit hit en, så jag ska gå och lägga mig nu, för jag vill inte vara med om storm..........

Av KAJSA-STINA - 8 december 2011 21:27

skolan va chill, som torsdagar brukar vara <3

NOlabb - kemi,

slöjd,

lunch,

café,

verkstad (elevensval) - pyssel.

sluttttttt.


efter skolan åkte jag och julia upp på stan, min växel hade frusit så jag fick cykla på trean hela vägen..... men vi köpte lite skojs, julklappar och skit.OCH ÅT PÅ MCDONALD OCH BLEV GRUPPSTIRRADE, dom kollade HELAAAAAA tiden omg.


håller förresten på att laddar upp en film från skolan som filippa filmade på cafét. haha. kommer i nästa inlägg :)


   



Av KAJSA-STINA - 8 december 2011 07:23

sticker om någon minut, pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards