plommon -

Alla inlägg den 15 december 2011

Av KAJSA-STINA - 15 december 2011 21:57

efter skolan åkte jag hem, jag kollade på 2 avsnitt av The vampire diares, sen åkte jag och Lovisa upp till bion och hämtade ut biljetterna. när vi kom in i salen var vi helt själva, sen efter en stund kommer 3 tjejer och sätter sig typ längst ner. jag och lovisa sitter i dubbelsofforna längst upp, så jag satte mig i dubbelsoffan brevid så vi låg och kollade på bio i soffan, chill. nu när jag kom hem satte jag mig och kollade på 3 avsnitt av The vampire diares, är på 9;an på säsong1 mahaha.


fredag imorgon :) nästa vecka jullov <3


ska gå och göra mig iordning nu, :)

Av KAJSA-STINA - 15 december 2011 12:27

Sitter i skolan på café, vi börjar om en halvtimme, elevesval-pyssel, sen slutar vi. Ikväll ska ju jag och lovisa på bio, happening feet 2 haha <3 Pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards