plommon -

Alla inlägg under december 2010

Av KAJSA-STINA - 18 december 2010 15:03

idag har jag vart i stallet. vi ritade på profersson :) det var ganska kul faktiskt. ♥

+ att det var sista gången jag fick se hampus på 49 dagar, 7 veckor och 1½ månad. :( kommer saaaaaaakna hooooonom ♥ :*


men klockan 6 ska jag till filippa, jag ska sova där och ngra meer :D ♥

ska packa lite nu :) hareeeeeeeeee (asså ingen hare) ♥


dagens outfis ocksååååå :)  

Av KAJSA-STINA - 17 december 2010 22:28

dagen har vart chiillll, vi hade mysdag i skolan. fiiiiiiikaaaaaa och fiiiiiiilmmm. :D

men imorgon blire stallet, tror vi har teori :/ kommer inte få rida före thailand om jag inte rider privat lektion. :) kanske, fårse.

sen blir det nog sova över med filippa och några mer, fattad einte riktigt men ah.

aja, godnatt ♥


bild jag tog nyss, i pyamas och allt :)) ♥  

Av KAJSA-STINA - 16 december 2010 21:45

okej, jag hatar tiden efter skolan..

william har typ vridigt armen av mig. det gör ont :( och så typ ströp han mig och lovisa.

fast han fick ett rejält straff HAHAHAH snöpulad av tre tjejer (y)

aja imorrn är det julmys. fett najs :DD

kolla film och fika. tror det blev ensamhemma :) ♥

men nu ska jag sova, för att jag måste gå till skolan för att vi har ingen bil,

den nya bilen har vi inga vinterdäck på, om den fula är på typ lagning.. haha motorhuven asså HAHA lååååång historia. :P

godnatt ♥


men kolla vad man hittad epå daaaaaataaaan ;)

det är sämst. :/ hAHHAHA  

Av KAJSA-STINA - 15 december 2010 22:20

idag har jag ängnat tiep tre timmat åt att spela fotboll med en liten typ tejpboll.

haha men joel, jag lovar han kommer bli fotbollsproffs ♥

aja, jag ska klippa mig dan före julafton (y) och att jag hatar kevin k och albin w,

för att dom är godissnattare.. :@ iallfall godnatt :** ♥

Av KAJSA-STINA - 14 december 2010 21:41

såå sööt assåw :)) han skrattar ju tiep ihjäl sig :* ♥

älska''


den las ut idag ♥

Av KAJSA-STINA - 14 december 2010 21:38

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA jag har precis vart och frågat pappa om hur ihjäl stavas, så du kutar jag in på mitt rum för att inte glömma. och då ligger mattan där och då skulle jag sladda på den, så ser jag en tidning som jag halkar på också

HAHAHHAHAHAHAH ni skulle sätt min min assåww ;)) haha

Av KAJSA-STINA - 13 december 2010 22:23

HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHA förlåt men såå fejk asså HAHAHHAHAHAHHA :


Av KAJSA-STINA - 13 december 2010 21:31

kommer ni ihåg det alla pratade om annandagjul 2004 ?

thailand ? tshunami ?

japp, den där tshunamin som förstörde allt.

många männinskor miste livet, och många miste familj och vänner.


det kanske ser ut som att det skulle vara forsen på gustavsvik, men denna är 20 gånger värre. tänk att du är två meter lång. så kommer det en våg på 10 meter, sen när den har slagits ner så är den 5 meter och du är 2 ?


den här filmen är från koh pip pip (kallar den för det HAHA) , jag har vart där några gånger om du undrar.



ser ni huset som åker med 3.16 ?

ser du människan som bara står där 3.18 ? han kunde inte göra ett shit.

BILD :

ser ni ?


här är även en film där vi brukar vara, koh lanta.

den kom inte så mycket på denna sidan, men detta var den första vågen, det kommer en större efter.. det är svenskar som har filmat, asså shit vad läskit det måste vara asså :o


ni kanske inte bryr er, men jag gör det. jag har vart där 8 gånger och snart 9.

och jag bryr mig, jag bryr mig mycket.


jag älskar thaii ♥

     

Ovido - Quiz & Flashcards