plommon -

Alla inlägg under december 2010

Av KAJSA-STINA - 1 december 2010 22:45

dagens låt :

haha lovisaaaaaaa. black or that ? xdd


Av KAJSA-STINA - 1 december 2010 22:08

   idag har man ju vart iskolan, det var väll bra ;))

sen gick man hem, och inte gjorde någonting..

men sen kl6 så ville Moa vara, så jag gick hem till henne och kl7 skulle hon på dans så jag földe med och kollade :P det slutade kl9 sen åkte jag tiep hem :)

OCH INATT DRÖMDE JAG VÄRLDENS BÄSTA DRÖM, jag trodde den va san, fatta glad jag va, och sen kommer pappa in av att jag grååter i söömnen x)

fatta om jag va glad, kan inte berätta den hurru, men LYYCKLIG varen assåw ♥'



vet att jag är ful, men dagens halva outfit iallafall xP


Av KAJSA-STINA - 1 december 2010 21:33

bilder från bowlingen i lördags med LOVIIIIIIISA ♥


'klickbara'


                                              


endel är inte vridna, och DOM ÄR TAGNA MED MIN MOBILKAMERA som inte är bra ..

Ovido - Quiz & Flashcards