plommon -

Alla inlägg under december 2010

Av KAJSA-STINA - 12 december 2010 22:03

idag har jag åkt skidor med pappiiii ♥

det gick ju inte så jätte braaaaa, men lixom haha.

det var en backe, pappa bah; vad är det där uppe tro...

jag skulle självklart upp och kolla.. det var jätte brant ju.

jag tiep åkte bakot med skidorna, så jag satt som en groda lixom.

JAG KOM FAKTIST INTE UPP! :@

så pappi fick komma upp och hjälpa mig (a) sen visade det sig att det inte var ngt där uppe.

jag ramlade bara tre gånger faktiskt. :)

men nu ska jag sova :* ♥


vet att uppdateringen suger, men jag har ingenting och blogga om nu förtiden. åhh längtar till thailand, då har man alltid någon och blogga om ♥


Av KAJSA-STINA - 11 december 2010 22:50

bloggar om allt imorgon ! kanske ska åka skidor imorgon med pappi också ♥ 

Av KAJSA-STINA - 11 december 2010 22:47

beatbox på hög nivå (y)


Gå till "Google Translate".
Ändra språk : Från tyska Till tyska.
Typ; pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpvpvzk kkkkk bsch
och lyssna :DD
Av KAJSA-STINA - 11 december 2010 19:34

lilla melodifestivalen , asså jag älskart'


- 2004


- 2004


- 2004 HAHAHAHHAHAHHAHA hon äääääääär bäääääääst


-2004 HAHHAHAHAHHAHAHHAA okej denna var också bra x)


- 2004


- 2004 haha


- 200? vet asså inte ;)


-2006 tror jag.. haha jag kan hela låten fortfarande. :)

Av KAJSA-STINA - 10 december 2010 20:56

sitter här nu med julia och lovisa..

dom andra är där nere ;))

vi har typ högsta volym på här också :PP

men nu ska vi ha lite kul och lovisa ska på toaa


Av KAJSA-STINA - 10 december 2010 16:04

har precis duschat nuu ! ska ju till filippas kalas klockan 6

och ska hem imorgon klockan 10 ! (y)

och imorgon ska jag rida, eller om det blir tolkning.. viill ridaaaaaaaaaaaaaaaaaa

när jag är klar så ska jag ringa emma, hon ska åka med oss diiit, asså till filippa :)

men nu ska jag göra mig klar ! pusshej ♥

Av KAJSA-STINA - 9 december 2010 22:09

idag har jag vart i skolan, och marieber och stallet. :D

imorgon blire filippas kalas :* ♥

på lördag blire stallet :)

puss och godnatt ♥


filippa ♥  

Av KAJSA-STINA - 8 december 2010 21:57

långt inlägg nu..


OKEJ, NI SOM TROR ATT JUSTIN ÄR SJÄLVISK. HÄR FÅR NI PÅ TRYNET...


läs detta först:


eng; <-------- bläddra ner om du vill ha svenska

Ohh Ohh Ohh .. and I pray
I just cant sleep tonight.
Knowing that things aint right.
Its in the papers, its on the tv, its everywhere that I go.
Children are crying.
Soldiers are dying
Some people don't have a home
But I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain, hey
Can you tell me how I can make a change
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray

I lose my appetite, knowing kids starve tonight.
And when I sit up, cause my dinner is still on my plate.
Ooo I got a vision, to make a difference.
And its starting today.

Cause I know there's sunshine behind that rain
I know there's good times behind that pain, hey


Haven`t tell me how I can make a change
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
I close my eyes and I can see a better day

I close my eyes and pray
For the broken-hearted.
I pray for the life not started
I pray for all the ones not breathing.
I pray for all the souls in need.
I pray. Can you give em one today.
I just cant sleep tonight
Can someone tell how to make a change?

I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and I pray

I pray ..


SVENSKAA :


Ohh Ohh Ohh .. och jag ber
Jag kan inte sova i natt.
Att veta att saker och ting är inte rätt.
Dess i tidningen, dess på TV, dess överallt att jag går.
Barn gråter.
Soldater dör
Vissa människor har inte ett hem
Men jag vet att det finns sol bakom att regn
Jag vet att det finns goda tider bakom att smärta, hej
Kan du berätta för mig hur jag kan göra en förändring
Jag sluter mina ögon och jag kan se en bättre dag
Jag sluter ögonen och ber
Jag sluter mina ögon och jag kan se en bättre dag
Jag sluter ögonen och berJag tappade aptiten, känna barnen svälta ikväll.
Och när jag sitter upp, att min middag är fortfarande på min tallrik.
Ooo Jag fick en vision, att göra skillnad.
Och dess start idag.För jag vet att det finns sol bakom att regn
Jag vet att det finns goda tider bakom att smärta, hejHaven `t berätta hur jag kan göra en förändring
Jag sluter mina ögon och jag kan se en bättre dag
Jag sluter ögonen och ber
Jag sluter mina ögon och jag kan se en bättre dagJag sluter ögonen och ber
För förkrossad.
Jag ber om livet inte börjat
Jag ber för alla de som inte andas.
Jag ber för alla själar i nöd.
Jag ber. Kan du ge dem en dag.
Jag kan inte sova i natt
Kan någon berätta hur man gör en förändring?Jag sluter mina ögon och jag kan se en bättre dag
Jag sluter ögonen och ber
Jag sluter mina ögon och jag kan se en bättre dag
Jag sluter mina ögon och jag berJag ber ..













 

 

okej, detta är justins nya låt.. hoppas du har läst texten nu..

annars kommer du inte förstå vidion..

det heter då pray, asså ber på svenska.

justin tror på gud, och ber varje dag för att alla ska må bra.

aja shit samma, bara du har läst;

 



hoppas du som tror att han inte är någon bra människa, förstår att han är det nu.


jag älskar dig justin, och kommer alltid att göra ♥ lovar.


+ att nu såg jag detta om videon, asså på youtube;


  

det betyder.. 9790 stycken har inget hjärta.

Ovido - Quiz & Flashcards