plommon -

Alla inlägg under september 2010

Av KAJSA-STINA - 29 september 2010 14:34

HAHA VI VANN EN BIL IGÅR!! HAHA FATTAR NI ELLER !?

EN STOOOOOOR FIIIIIIIN COOOOOOOL BIIIIIIIIIIL !!! *GLAD*

VI KANSKE TILLOCHMED KOMMER FÅ VARA MED I ICA'S TIDNING!!! ::::DDDD

   EN SÅÅÅN! :D

Av KAJSA-STINA - 29 september 2010 13:47

chacha bloggen! :) skoja

haft orgentering idag, det var ganska kul, haha vi kom typ in sist xd

men asså sexan fanns ju inte :o och mina been :o

man iallafall ska bäretta HEMLIGHETEN snaart, fast alla vet typ om det haha

nu ska jag äääätaaaaa

  

Av KAJSA-STINA - 28 september 2010 22:45

haha, jag har visst glömt att säga att vi har friluftsdag imorgon :D

orgentering eller hur det stavas :$ haha

kommer gå vilseee :S :O fett läsktit juuu

Av KAJSA-STINA - 28 september 2010 22:43

DAGENS GARV

 

 

 


Av KAJSA-STINA - 28 september 2010 22:36

var ju på stan förut också, me bubblan ! :)

köpte lite grejer haha

  


tights

gina tricot

129 kr


  


linne

gina tricot

65 kr


  


halsduk/scarf eller hur det stavas -.-

gina tricot

99 kr



HAHAHAHAHA ser ni tightsen eller ?!!?!? HAHAHAHAHHAHA

Av KAJSA-STINA - 28 september 2010 22:34

150 INLÄGG I AM BEST !!!

Av KAJSA-STINA - 28 september 2010 22:26

JAG HAR EN STOOOOOR HEMLIGHEEET !!!! MOHAHAHA

SÄGER DEN NÄR JAG FÅÅR !!!! SÅ ÄÄÄÄGDA KOMMER NI BLII ASSÅÅÅ!!!!

Av KAJSA-STINA - 28 september 2010 19:19

Gå in på youtube och skriv in följande, ta sedan den första intressanta video du ser:

1. Ditt namn
2. Ditt mellannamn
3. Ditt efternamn
4. Namn på gatan där du bor
5. Namn på den du gillar
6. Din ålder
7. Det sista du åt idag
8. Färg på tröjan du har nu

Såhär blev det för mig:

kajsa-stina

 

har inget

 

andersson

 

karlsgatan


tror du att jag säger det elleh?!?!


11

äpple

blå

Ovido - Quiz & Flashcards