plommon -

Alla inlägg under november 2011

Av KAJSA-STINA - 24 november 2011 07:17

sticker snart till skolananananeasåd, vi har någon speciell dag idag så vi kommer typ missa massa. men aja. sses


 

Av KAJSA-STINA - 23 november 2011 22:21

nu sitter jag här, osminkade och sååååååå vacker och gör läxan klockan 20över10 på kvällen. det känns ju bra. men nu ska jag gå och lägga mig, ska ju såklart ligga med mobilen lite också såklart (det vart såklart 2 gånger), men vi ses imorgon :D


 

Av KAJSA-STINA - 23 november 2011 22:19

Av KAJSA-STINA - 23 november 2011 15:59

sitter i min säng och har spotify i öronen, är inne här och på gsm också. Har precis ätit macka, fast jag ska gå och ta en till snart haha. Skolan va bra, vi hade matteprov, men jag tror det gick bra. Imorgon skulle det typ vara livskunskap hela förmiddan, o.O menmen, på fredag skulle vi typ gå på teater med klassen ;) lite kul sådär bara.Nu ska jag göra en macka, bye

Av KAJSA-STINA - 23 november 2011 07:15

nu är dom 2 första tråkigaste dagarna avklarade iallafall, måndag och tisdag

lol såg nu att jag vart inne på msn hela natten, hade glömt logga ut. ingen hade skrivit hahaha.

 

Av KAJSA-STINA - 22 november 2011 22:07

Kommer blogga jätte mycket frÅn mobilen nu ju, då kommer ni få jätte mycket uppdatering också ;DMen jag ligger i sängen nu iallafall, ska snart sova. Men bag ska kollar runt lite på lite spel, har typ bara 2, ehehehe.Men nu säger jag godnatt, vi ses imorgon :)

omg

Av KAJSA-STINA - 22 november 2011 20:14

Ovido - Quiz & Flashcards