plommon -

Alla inlägg under november 2011

<3

Av KAJSA-STINA - 20 november 2011 16:59

MEH

Av KAJSA-STINA - 20 november 2011 16:42

åh seriöst har ingenting att blogga om...

Av KAJSA-STINA - 20 november 2011 11:49

älskar söndagarnas frukost <3


toast med smält ost <3<3<3


annars hatar jag söndagar, dödödödö söndagar lixom.....


idag har jag inga planer för dagen, ska väll bara sitta här och chilla :D 

YEY

Av KAJSA-STINA - 19 november 2011 21:38

SÅ BRA UPPDATERING VA?!?! :DDDD

nejmen serri ibland pallar jag inte sitta och lägga in 123124 inlägg per dag lixom.

va ju i stallet förut, det gick väl.....bra. red dimma, hon va så sjukt seg så på slutet av lektionen trodde jag att jag skulle svimma </3

men när jag kom hem åt jag köttbullar och kollade på någon dålig film.

nu ska jag kanske kolla på mer film, eheh.


 

Av KAJSA-STINA - 19 november 2011 10:03

ska snart åka till stallet, ska bara äta frukost och lite sånt. ska försöka att inte glömma kameran idag, eheh. jag har inte så mycket batteri men det räcker till några bilder. :) sesese sen


sökte bara på "vi ses sen" okej, vet inte alls vad det är för låt o.O

puh

Av KAJSA-STINA - 18 november 2011 23:13

kom hem typ nyss, åh herregud säger jag bara. jag stog i kiosken nästan hela kvällen och har säkert sakt "vad vill du ha?" mer en 12412343 gånger. nu är jag jätte trött, så jag ska gå och lägga mig. ridning imorgon :) för en gångs skull är jag lite taggad, dimma är lite roli :D

godnatt!


första bilden jag tog med webben HAHAHA

 

who

Av KAJSA-STINA - 18 november 2011 16:06

sticker snart till discot, det börjar 6 men vi måste ju göra iordning allt, ehe. slutar vid 22:00 ikväll. mahaha.

kommer alltså inte uppdatera mer under kvällen :)


 

Av KAJSA-STINA - 18 november 2011 14:10

ska poppa popcorn till discot som är ikväll, och det blit ju inte lite popcorn....


 

Ovido - Quiz & Flashcards