plommon -

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

såhär en fredagskväll

Av KAJSA-STINA - 16 december 2011 23:05

Något som gjorde dig glad igår?
Att vi ska vara hemma på julafton och att det snart är jullov, åh <3

Humör just nu?
Trött, konstig, känns lite som att jag är den ända på jorden just nu faktiskt.

Vad gjorde du idag klockan åtta på morgonen?
Var i omklädningsrummet i skolan, tror jag.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Åt banan och satt vid gsm.


Vad du ser om du tittar till höger?
En vägg.

Vad gör dig glad just nu?

Ingenting.

Hur vädret är hos dig just nu?
Mörkt, helt normalt.

Vad var det  senaste du åt?
Äpple.

Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Middag.

Bästa glassmaken?
Ingen aning, orkar inte tänka på glass just nu.

Sover
du tungt?
Vettefan, sover gör jag iallafall.

Drömmer du mardrömmar?
Kan hända ja.

Hur många kuddar sover du med?
En stor special gjort + häst.

Snarkar du?
Inte just nu, hahaha.

Favoritkläder?

Älskar mjukisbyxor, men det är inte vackert. Men jeansshorts och linne slår allt.

Favoritgodis?
Just nu - Skumtomtar <3

Höger-eller vänsterhänt?

Båda.

Stjärntecken?

Fisk.

Vad längtar du efter mest just nu?

Julen och att gå och lägga mig.

 
 
Isabell

Isabell

16 december 2011 23:24

Fin blogg :)

http://isabellannavictoria.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards