plommon -

Alla inlägg under september 2010

Av KAJSA-STINA - 14 september 2010 21:45

nu ska jag göra läxan i sägen och såklart lyssna på bieber, så godnatt :)

Av KAJSA-STINA - 14 september 2010 21:30

  

  

Av KAJSA-STINA - 14 september 2010 20:10

IDOL nu :)

Av KAJSA-STINA - 14 september 2010 19:48

JAG HATAR LÄXOR OCH FISK, vi har tre läxor en ska in på fredad och man ska kunna stava 12 jävla ord, och en annan engelska, fast det är mitt fucking IUP mål..

kunna läsa en dum text flytande.. och en BAJS SO läxa och att man ska hitta ngn rolig nyhet i en tidning och skriva varför man har valt den, och så ska tre varje vecka läst upp sin nyhet, och JAG vart såklart en av dom ! :o bajs på fisk också

  

nejmen kolla vad man hittade.. :)

Av KAJSA-STINA - 13 september 2010 22:18

Godnatt



jävla läxor

Av KAJSA-STINA - 13 september 2010 21:26

crach, och glaset med mjölk hamnade på golvet haha det lixom betyder att jag välte ut ett glas mjölk på golvet ;)

kom hem från Lovisa förut, vi fottade lite och såå! :)

Nu ska jag göra läxor :(((((¨

hejdååååå

  

oj suddig, men ändå älskade kusin <3

Av KAJSA-STINA - 13 september 2010 18:11

jag är fortfarande hos apan och vi ska snart göra någonting som jag inte vet vad det är och det vet inte ngn annan heller inte lovisa heller

 

hahahahah

 

  

HAHAHAHAHAHAHA  lollo HAHAHAHAHHAHAHAHHA

Av KAJSA-STINA - 13 september 2010 15:50

helloj, är hos Lovisa nu och hon är ute och jag är här :P

hennes kanin behövde kissa haha så och gick ut ;)

hon har gjort blogg som jag ska hjälpa henne med :)

www.skumbanann.bloggplatsen.se

sååååååååå besök den    nu !!!!! och då menar jag NU !!!!!!!

men igen hejdååå

lovisa och brollebajs

Ovido - Quiz & Flashcards