plommon -

Alla inlägg under september 2010

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 09:31

  

  


HAHA, den här tjejen måste ha fått många blåmärken xd

Av KAJSA-STINA - 6 september 2010 08:20

nu säger jag godmorgon igen :)

jag stanade hemma från bästa skolan idag, kännde att jag inte kommer klara det :/

men boris är här :D och det gör livet lättare, och nu har jag system kameran också! så jag kan ta finfina kort :F

nu ska jag äta frukost! :) hejdåå! :P

   

naaw liten boris :') 

Av KAJSA-STINA - 5 september 2010 21:44

haha kommer ni ihåg i morse när jag sa hej och godmorgon ;)

men nu säger jag godnatt, och jag vet inte om det blir skolan imorgon :/

jag känner mig inte frisk, och imorgon kommer boris också :)

om jag är hemma så kommer det bilder! :F

men godnatt :)

haha  

Av KAJSA-STINA - 5 september 2010 20:35

nu måste jag duscha, mammi blir arg snart..

 

  

suddig bild.

OJ

Av KAJSA-STINA - 5 september 2010 19:32

  


inte så jätte roligt,

men HAHA för 'oj'et xd

Av KAJSA-STINA - 5 september 2010 18:31

http://www.albinoblacksheep.com/flash/waldo tryck på den länken och försök hitta den där mannen. Så jäkla svårt, asså driv inte! Jag satt i minnst 15 minuter och försökte hitta honom, sen när jag hittade honom jag bah; "hahahahah men åh fett lätt!"

Av KAJSA-STINA - 5 september 2010 16:35

hhhhhhaaaaahhhhhhhaaaaaaaaa, jag har stäädat mitt skrivbord! :D:D:D

yeeeeeeeeeyh :F

 

kollade harrypotter förut, jag har alla :) nästan :p

 

FÖRE:

   

   

 

EFTER:

   

   

   

 

haha, lite skillnad :)  

Av KAJSA-STINA - 5 september 2010 14:30

när jag är hungrig och det inte finns ngn "mat" hemma så ser det ut såhär ;

 

  

mild vanilj yogurt :)

  

haha, blandad ;)

  

uppäten xd

Ovido - Quiz & Flashcards