plommon -

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

17;29

Av KAJSA-STINA - 12 april 2011 17:29




tidsfördriv






 

Hur bor du: I en lägenhet med min mocha och facha..



Brukar du komma i tid: oftast faktiskt :c


Hur lång är du: 159 typ ?

Kan du laga mat: Inte för att skryta men jag kan koka pasta.

Har du någon fobi: nyckelpigor är nog värst.


Hade du en bra kväll igår: ja, glass är gott.


Vilket är ditt senaste inköp: glaass.

Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller oboý.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: veckopeng..

Har du sovit i din egen säng inatt: jaaaaa

Vad hade du sönder senast: vetinteeeeeeeeeeeeee

Vem snackade du med senast: papa


Alkoholhaltig favoritdricka: vaaa?


När gjorde du senast något riktigt dumt: det vill du itne veta ;)

Saknar du någon just nu: ja


Vad ska man göra för att få dig irriterad: det som krävs är en albin wreeby.


Intressen: mkt

Senaste person du ringde: hem tror jag


Vad drack du senast: mjölk

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: oj vad jag drickar kaffe.


Använder du hudkräm: ja, eller asså va ?


Attraheras du av män med skägg: ja HAHA

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: mjaaa

Vilken låt lyssnade du senast på: lyssnar på miley cyrus - who owns my heart just nu.


Vad tycker du är äckligt: typ, jag vet inte

Har du pengar på mobilen: ja, 32 spänn :DDDDDDDD

Vilken svordom använder du mest? jävla fråga asså.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? det beror ju på hur mkt jag skulle vinna?


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? hm, nej


Vad åt du till middag senast? chickennuggets.


Äger du några popband t-shirts? nej HAHA


När flög du senast? 31 jan - 1 feb


Vilka språk pratar du? svenska dumhuvä


Har du gråtit offentligt? jaa?

När sov du senast på golvet? Sov på golvet? Vem fan sover på golvet?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 1000 för att fungera 100% rätt?

Är dina dagar fullbokade och stressiga? typ

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag pratar inte med mig själv.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jaaaaa

Tycker du om att krama folk? ja ♥


 
 
Jennifer Mörk

Jennifer Mörk

16 april 2011 20:37

Hahahha jag visste inte att du gilla män med skägg :P xD

http://Jenniferandthechihuahua.bloggplatsen.se

KAJSA-STINA

17 april 2011 22:52

åh nej, det vet ingen :$

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards