plommon -

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 1 maj 2011 22:39

färdig för sängen, oj, nä haha. eller jo.

men imorgon ska vi byta platser, OCH DET ÄR BRA, för jag vill inte sitta själv i hörnet, ehhe.

aja, nu ska jag lägga mig med mobilen i handen och kolla på film, chill vettu ♥

godnatt alla barn :)


gillar frissan vid 2009, äkta hairflip då asså ♥  

Av KAJSA-STINA - 1 maj 2011 21:06

hoppar in i duschen nu, imorgon är det skolaaaa, :c fattar inte hur helgen kan gå så fort, bye. :I

Av KAJSA-STINA - 1 maj 2011 20:00

kalaset va as kul, klarade 5 banor mer emma och stina :)) ♥

sen efter det så åkte jag och lovisa hem till mig, vi spelade transformice typ. :D as kul ah. nu sitter jag och muckar med ngn som är sjukt otrevlig mot mig, såhär skrev hon när jag hade tackat nej till hennes kompisförfrågan;


asså fyfan... ge dej inte på min lillasyrra, ge dej på såna i din egen ålder.
Min syster kan *** inte hjälpa att hon frågade en cp människa om du ville bli hennes vän på ett töntigt *** spel
Hon är 5 år och jag lärde hon precis hur man frågade om nån ville bli hennes vän...och *** är det klart att du ska vara helt *** störd då.
PASSA DEJ! // EKLLLAERNAs storasyster .......


jag ba ; vafan har jag gjort ?! :o


HAHAH, ah.

nu ska jag mucka mer, hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards