plommon -

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 3 maj 2011 19:19

yey, sho.

sitter här och har spotify på högsta volym, ehhe.

har hittat värsta grymma tjejen på gsm oxååå :D ♥

Av KAJSA-STINA - 3 maj 2011 16:44

aw ♥


Av KAJSA-STINA - 3 maj 2011 15:55

fyfan vad jävla omogen han är.

spola fram till 2:14 om du vill höra på svenska istället.



älskar kommentaren som ngn har kommenterat;


du kommer få 9miljoner beliebers på dig, och jag ska bara säga att dom är farligare en terrorister, det vet jag nämligen, höhö.


smart kille ;) haha.


Av KAJSA-STINA - 3 maj 2011 11:24

sjuuuuuuk, hatahatahata. vaknade med feber, ont i halsen och fett med snorig.

om jag inte är frisk imorgon såå, öh, dör jag (?)

men nu ska jag äta frukost, sen spela sims :DDDDD kul liv, byee ♥

Ovido - Quiz & Flashcards