plommon -

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 16 maj 2011 22:28

förlåt för dålig uppdatering, har inte haft lusten att blogga idag. :)

men efter skolan så åkte jag och filippa hem till filippa, vi åt cupcakes och bacon och så böt vi om, sen så åkte vi hem till mig, och så skjusade mamma oss till karslundsspåret, det var kul och springa, och jobbigt i början HAHAHAHA men filippa och jag hade på värsta höga musiken och sa hej till alla som sprang förbi haha, sen så åkte filippa hem, ah. det var den dagen. 

men nu har jag precis duschat och ska snart sova, MÅSTE gå och lägga mig tidigare, jag MÅSTE det. kommer inte upp på morgonen, ehhe.

men imorgon ska jag och lovisa baka till öppethus, och så fyller farsan min oxå, resturang på kvällen vettu ♥ aja, nu ska jag sova, godnatt :*


 

Ovido - Quiz & Flashcards