plommon -

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 6 maj 2011 21:37

okej, sitter här och spelar transformice, och jag har gjort det hela kvällen.

imorgom ska jag rida, brolleeeee ♥ as kul <3

men nu ska jag äta, lite sent ute, men ah, godnatt alla söttttttta, ♥


 

Av KAJSA-STINA - 6 maj 2011 18:10

kom hem alldeles nyss.

och det var riktigt kul, visst, själva begravningen var inge kul, men när vi fikade och pratade så var det riktigt kul, fränt att träffa gamla släktingar man inte träffat på väääääääldigt länge, men ah.


lite smått smickrande bild på mig, tog det nyss ehhe. ☺  

Av KAJSA-STINA - 6 maj 2011 12:30

åkte hem från skoolan efter lunch, hoppade in i duschen när jag kom hem.

nu ska jag äta korv, bloggar ikväll typ. för er som inte vet så ska jag på begravning. :c


Ovido - Quiz & Flashcards