plommon -

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 30 maj 2011 21:31

bilbomb sen ridningen den 21/5 :))


klickbara'

                                                                                                                           

 

och nej, jag har inte fin sits.  

Av KAJSA-STINA - 30 maj 2011 19:02

jag visste aldrig att det skulle vara så svårt att älska.

älska någon man knappt vet vem det är.

i början älskade jag mycket, sen glider jag mer och mer ifrån, sen älskar jag igen, sen glider jag ifrån.

jag fattar inte hur jag kunde bli så jävla fast vid att älska just dig.

för dig är det kanske omöjligt, men för mig är det numera bara en grej som jag måste leva med.

ibland blir jag arg eller ledsen, ibland bara skrattar jag och är glad.

men du är väll sån, att ibland är det bara otroligt svårt att älska dig.

men jag försöker att aldrig släppa taget om dig, försöker att aldrig sluta älska dig.

känner många som du har svikit, pågrund att du kanske gör fel, jag vet inte.

men just nu älskar jag dig, och ska alltid försöka göra. ♥

Av KAJSA-STINA - 30 maj 2011 18:57

skolan va en helt vanlig dag i skolan, en sån här tråkig som det verkligen inte händer ngt på :c

men ah, har nördat transformice, gsm och bdb, det va väääldigt länge sen, ah okej.

fick nyss julia tidningen oxå, justin bieber <3<3<3<3<3

 

Av KAJSA-STINA - 30 maj 2011 17:32

HAHAHAHHAHAHAHAHA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

 



Ovido - Quiz & Flashcards