plommon -

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 5 maj 2011 22:11


HAHAHAHAHHAHAHA.

Av KAJSA-STINA - 5 maj 2011 21:58

har precis kollar på en gamla massa bilder från när farmor va bäbis, haha aw asså.

det är hon som vi ska på begravning hos imorgon, så jag slutar efter lunch imorgon. chill asså 8)

aja, idag har jag vart med lovisa, vi åkte hem till mig och bestämmde oss för att baka, men då var vi tvungna att gå och handla, och då sa mamma att vi var tvungna att handla, emh, allt som vi typ behövde, ah du fattar, mjölk och sånt, mh. så vi fick mammas icakort sen gick vi och shoppade loss, nejmen vi handlade choklad och grädde, sen massa annat skit.

sen när vi kom hem så satte vi igång men våra CUPCAKES, dom vart faktiskt ganska lyckade för en gångs skull. ehhe. 


 


ni får två bilder, tycker det räcker :D ♥     

Av KAJSA-STINA - 5 maj 2011 20:34

vet att jag bara la ut ett inlägg igår, och jag vet att det suger, men ah.


nu ska jag fixa fika år familjen, skriver mer sen, puss ♥


Ovido - Quiz & Flashcards