plommon -

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 28 maj 2011 14:53

juste, red idag oxå. :)) det gick väll bra. vi red voltige på den ganska nya hästen dimma, eller jag tror hon är ny. och jag har sjukt dålig balans, men ah, det gick bra och va kul :D ♥

saknar min lina fett. ♥


nu ska jag gå och köpa popcorn och kolla på harry potter, bye :D  

Av KAJSA-STINA - 28 maj 2011 14:40

lägerskolan va kul, men inte jätte kul, och det tror jag att ingen tyckte.

men det var kul att umgås med klassen, och jag lärde mig mkt.

första dagen fick vi bara vara, ställa upp alla tält och all packning, jag, fanny och filippa skulle sova i mitt tält för tre personer. det gick bra, det va bara väldigt kallt, och jag fick inte så mkt sömn heheh. nästa dag så skulle vi vandra, våran ena lärare lars (<3) sa att vi skulle vandra fem kilometer, så trodde ju alla det. sen när vi vandrade var det SJUKT varmt och jobbitg, och så hade vi ju väskor på ryggen som vägde minst ett ton (?). ah, det va jobbigt, så när vi kom fram sa han att han hade skojat, VI HADE GÅTT ÅTTA KILOMETER ?!?!?!. och sen så hatade alla lars <3<3<3<3. sen så fick vi bada, jag och lovisa var dom modigaste tjejerna, vi badade längst (stolt♥) ah. det va kallt men skönt. sen så när vi va framme vid 'lägret' så va alla hungriga så vi fick äta. sen på kvällen så ville typ alla byta tält, och det slutade med att filippa flyttade till ett annat tält, och lovisa, kevin och martin flyttade in i fannys och mitt. så vi sov 5 stycken i ett tre tält, OCH DET VAR FETT TRÅNGT, alla låg typ på varann :c sen nästa morgon så hade det läckt in vatten i tältet för att det hade rängnat, och jag var blötast. ): så sen skulle vi vandra ennu mer och sen åka hem.

så, nu vet ni. :D♥ kommer bilder sen eller ngn annan dag när jag har lagt in dom på datan oxå :D'


längtar ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards