plommon -

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 8 maj 2011 21:35

förlåt för mina fina ord i förra inlägget, jag har alltid hatat selena, men nu går hon för långt.


aja, har bara stekt i stugan idag, mina ben är bajsbruna ju :c ikke bra.

nu ska jag duscha, byeee :D sista inlägget oxå, måste sova, gonatt ♥


 

Av KAJSA-STINA - 8 maj 2011 21:22

fufan vad jag hatar selena gomez.

hon är en jävla fucking cp människa just nu. bajs på henne asså.


så här ligger det till ; "Wizards of Waverly Place stjärnan medgav i hennes senaste intervju med Seventeen Magazine att hon inte är kär i honom. Aj! Inte konstigt att han grät som ett barn när han sjöng Favorite Girl på scenen i förrigår i Melbourne."


hon. är. en. jävligt. dålig. människa.


  

Av KAJSA-STINA - 8 maj 2011 21:15

nu är jag och lovisa anmälda till dagkolla vecka 24 & 26, såhär ser veckorna ut ;


v.24;

måndag; tröjtryck + minigolf

tisdag; kulturskolan

onsdag; ånnaboda

torsdag; skara sommarland

fredag; hästhagen ( mini-frisbee golf m.m.)

v.26

måndag; muggtryck + gustavsvik

tisdag; kumlabadet

onsdag; hästhagen (ah duvet)

torsdag; kolmården

fredag; avslutning


det blir chill veckor det :) ♥

Av KAJSA-STINA - 8 maj 2011 10:03

vaknade halv10, har nördat gsm lite oxå.

vi ska till stugan snart, så det kommer inte bli sä bra uppdatering, ehhe.

men ikväll ! :)

nu ska jag äta frulle, bya ☺


 

seriöst, nej det va inget.

Ovido - Quiz & Flashcards