plommon -

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 2 maj 2011 22:17

måste sova, tror jag dör snart.


OCH VET NI, JAG MEJLADE OCH KLAGADE PÅ BLOGGPLATSEN IGÅR, OCH SA ATT DOM SKULLE FIXA SÅ ATT MAN KUNDE HA STÖRRE RUBRIKER, OCH IDAG SÅ HAR DOM FIXAT DET, fast asså dom är inte helt klara, men ah va ja äh gla.

godnatt



Av KAJSA-STINA - 2 maj 2011 22:02

bloggplatsen tas över av bieberfever, faaaaaaaast det är bra ":)"


 

Av KAJSA-STINA - 2 maj 2011 21:55

sjukt dålig uppdatering, har helt enkelt inte tid just nu.

efter skolan så skjutsade jag och lovisa kevin och albin, hahah omg.

sen åkte vi hem till mig, och jag och lovisa bakade, fast ah HAHAHA, det va en god deg, så chokladbollarna vart inte klara ehhe.. sen har vi nördat transformice ♥ så köpte vi godis och åt plätta, nomnom. direkt när lovisa hade åkt hem så la jag mig i soffan och kollade på disneychannel, så somnade jag, ehhe, man kan ju bli lite trött efter en dag med lovisa, just idag oxå när jag blev jagad av bröd. -.- haha.

nyss ringde fanny oxå, hon sa att justin bieber var på femman, men jag hade redan sett det avsnitten haha.................. skoja, men ah.

nu ska jag äta godis, tjockiiiiiiiiiiis.


saknar livet då man var brun och nyss hade kommit hem från thaiii ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards