plommon -

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 17 maj 2011 21:43

grattis världens bästa pappa, jag älskar dig ♥


 

Av KAJSA-STINA - 17 maj 2011 21:39

sååå, nu har jag kladdat ner mina röda converse med massa text, dom vart såååå fina <3<3<3<3<3 ah.

men nu måste jag verkligen sova, kommer fan inte palla och springa en mil imorgon.


nawnawnawnawnawnaw ♥  

Av KAJSA-STINA - 17 maj 2011 21:00

ah, cha. maten var god, mh.

kom hem vid halv8 kanske, venne.

men nu har mamma gjort en inbakadsnefläta, haha ah.

ASSÅ JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN.

veckan är fett chill;

onsdag; skoljoggen, gå/springa en mil.

torsdag; vanlig skola, på kvällen äre öppethus, KUL. ehhe.

fredag; ledig från skolan, då blire shopping med mami. :D

lördag; då går jorden under enligt biblen, så tar veckan och allt slut :))


Av KAJSA-STINA - 17 maj 2011 17:30

nu har jag och lovisa vart uter och leket i regnet, HAHAHA mogna vi är jaow.


men nu ska mamma jag och pappa käka på ngn resturang, seya :D ♥

Ovido - Quiz & Flashcards