plommon -

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 13 maj 2011 18:54

idag när jag cyklade hem från skolan ... så var det inte kul alls.

stoppades av arian och albin, och albin ba; "ge mig skjuts, ge mig skjuts" hela tiden, då vart jag arg, och då sa dom massa saker, och då vart jag ennu argare, OCH SEN KOMMER MATTIAS?!?!?!!?!?!? han är verkligen den värsta som finns, asså verkligen. sen så cyklar han efter mig EXAKT enda till tegner skolan, där mig ängel för dagen kommer <3<3<3 nobanda, ♥ så slutligen så tröttnar matte på nobbes och mitt prat om bieber, så han cyklade hem, sen så kunde jag cykla hem själv i lugn och ro. det var INTE kul..


nu kom mamma nyss hem med kykling sallad, ehhe. har blivit dissad av mig bästis på gsm också, ingen av oss fattar ett skit, men ah, livet går vidare, bye ☺

Av KAJSA-STINA - 13 maj 2011 16:44

han eller saade ska vinna imorgon, ingen annan.


båda är fett söta, och låtarna är fett bra. ah. ♥


Av KAJSA-STINA - 13 maj 2011 16:17

hon gjorde min dag på gsm ♥ HAHAHAHHAHA


 

Ovido - Quiz & Flashcards