plommon -

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 12 maj 2011 22:23

det gick bra och tona håret föresten, jag och lovisa vart bara lite blöta ehhe.

men blondare vart jag, fast jag vet inte om jag ska vara nöjd elle rinte faktiskt, vet inte om det är jag riktigt, men det går ju ur, min hår är iallafall as mjuk och jag är helt mjäll fri, HAHAHA ah..

nu ska jag kolla klart på esc och sen ska jag sova, fast först måste jag ta nässpräjj så att jag kan andas :)) föresten, godnatt ♥



gammalbild.se  

Av KAJSA-STINA - 12 maj 2011 22:03

paus, eric var bäst, sååååå sööööööt ♥ 

men ah, nu börjar det ahha :D

Av KAJSA-STINA - 12 maj 2011 20:56

nu ska jag sätta min och kolla på esc med mamma och pappa och jag ska äta glass heheehheeh. :DDDD aja, bloggar mer sen ;)

Av KAJSA-STINA - 12 maj 2011 16:46

omg ska tona håret blont nu, fett rädd :o

fast, jag har ju bästa hjälpredan oxå ehhe.


 

Ovido - Quiz & Flashcards