plommon -

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2011 22:12

bilder från det jag och mamma shoppade i fredags :D


bikbok och cubus, ah.


klänning, ser cp ut på bilden. hm iallafall.  


bikini, cubus och hm.   


balsam spray, hm. 


jeansshorts, hm. :)  


+ tjocktröja från bikbok, och ett blommigt linne från cubus :D

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2011 21:48

bilder sen förra helgen när lovisa och jag cyklade till natureservatet i lanna, fett fint där :D


klickbara


                                                           

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2011 20:51

hej, datan har blivit konstig, uppdaterar till värsta konstiga och jag fattar nada om vad jag gör )):

ah, men jag och lovisa hade väll kul, vi var och kollade på as söta föl asså :')) ♥

men jag är fett efter med SOn, har prov på tisdag, geografi, har inte valt länder en, men whatever. kommer faila. :D

nu ska jag lägga in alla bilder från när jag red brolle, så dom kanske kommer senare, men jag vet inte . :))

ska duscha, byeee


 

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2011 15:15

sitter här med lovisa, vi har typ solat, suttit vid datan och hoppat studsmatta :))

och imorgon ska vi gå på bio, fett bra :DDD eller ah, kul.

nu ska vi cykla till hästarna <3 bye 


 

gammal bild HAHA

Ovido - Quiz & Flashcards