plommon -

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 3 juni 2011 22:16

måste sova nu, ok, puss.

Av KAJSA-STINA - 3 juni 2011 18:41

kom hem för en stund sen, det va väll ganska kul, gått fika och roligt sällskap. <3


har fett mkt bilder att ladda upp till er tillexempel lägerskolan, och massa annat :c är faktiskt stressad :c men ah. :)


på torsdag är det skolavslutning, är så SJUKT taggad på sommarlov just nu asså :D:D:D:D

men nästa helg ska jag och lina kanske sova över, vi har pratatom det ja :D

sen på söndag nästa vecka så ska julia ha kalas på bodaborg :) <3<3<3<3


har fett gammla bilder på datan HAHAHAHAH x'D  

Av KAJSA-STINA - 3 juni 2011 14:47

sticker snart till kusinerna, och oj vad jag är taggad, NOT. har verkligen ingen lust att åka, men pappa tvingade mig. ):

aja, bloggar väll ikväll. puss ♥


 

Av KAJSA-STINA - 3 juni 2011 12:31

FÖRLÅÅÅÅÅT FÖRLÅÅÅT FÖRLÅÅT.

uppdateringen suger häst jag vet.

men det är så himla mkt just nu, och allting ändrar sig.

igår så var ju jag i stugan hela dagen, men johannes och lollo och mamma :)

sen när vi va påväg hem så ringer lovisa, (emma och lovisa hade 'kalas' och jag skulle egentligen inte komma, för att jag skulle vara med dom andra) och dom frågar om jag vill komma, och då va klockan kanske nio. men jag åkte dit och det va fett kul, HAHAHAHA domdär killarna va fett fega. och så skulle vi sova, och jag frågade alla (thea, emma, lovisa, filippa, irma, julia, fanny och elin) vem som ville vara uppe med mig till 4, men typ ingen ville. sen på kvällen vart thea och fanny fett arga på alla oss andra för att vi låg och viskade och skrattade, så vi gick ner i källaren, HAHA. men sen när vi gick upp igen somnade typ alla, UTOM julia och jag, alla andra sov, typ. klockan va kanske två. jag och julia hade VÄLDIGT KUL HAHAHAHA, vi satt och peka och misstolka, pruttade med munnen, knäppa med fingrarna, kolla på alla andra, och bara snacka. sen typ vid tre så gick vi till köket, och alla andra sov eheh. sen så busade vi lite och gick och la oss och snacka igen. sen när klockan va 4, så hade vi klarat vårt mål, så kunde vi sova i typ 3-4 timmar :D ♥ fett kul :)

Ovido - Quiz & Flashcards