plommon -

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 10 juni 2011 22:50

fattar inte ett ord av vad som sägs men HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA. dör.

kommer lite blandat här, om ni inte skrattar så måste ni gå och köpa hundmat. HAHAHAA garvar.


OMG DEN HÄR DOG JAG AV HAHAHAHHAHA



Av KAJSA-STINA - 10 juni 2011 22:39

nu ska jag gå och lägga mig. :)

imorgon ska jag rida, tror att jag ska rida dimma (?) jag antar det, eller va?

aja, efter det så ska lina me ut till stugan och sova där. ♥ känns som om det va 1000 år sedan.

och på söndag ska jag på kalas, boda borg, julia ♥ fett kul.

godnatt alla som orkar läsa om mitt helt normala liv, HAHAH omg.

kommer sakna jennifer fett mkt ♥


men HAHAHAHA tog fel bild </3  

Av KAJSA-STINA - 10 juni 2011 16:13

HAHAHAHAHHA förlåt men HAHAHAHAH är det danska eller va ?!?! HAHAHAHAHAHAH. dör.


 

Av KAJSA-STINA - 10 juni 2011 16:10

han måste väll seriöst vara ngn slags robot ? :o


Av KAJSA-STINA - 10 juni 2011 14:57

kolla vad jag hittade framför dörren imorse :D:D:D:D



och det som va i :  



och det som låg i justin bieber saken :  


tack faster monica <3<3<3<3<3  

Av KAJSA-STINA - 10 juni 2011 14:36

vaknade halv10 idag, och kom på att det va sommarlov, SÅ SJUKT CHILL ASSÅ. kan inte fatta det. men mamma hade åkt till stugan, och pappa jobbar, så nu är jag hemma själv. ja.

gick ut på balkongen förut oxå, studenterna skrev som fan, i deras jävla lastbilar. aja, kul för dom.

nu ska jag väll gå och äta frukost, har nämligen inte gjort det en ;) bye ♥


ovisad JÄTTE FIN bild på mig HAHAHA.  

Ovido - Quiz & Flashcards