plommon -

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 17 juni 2011 22:59

det ser ut som om molnen är fett långt ner idag, lite skumt.

har suttit inne exakt hela dagen idag, inte ens haft öppet förster, men whatever. är inte på bästa humor just.


imorgon vet jag inte om jag ska rida, pallar inte. har verkligen ingen lust, vill sluta men jag kan inte, och så har jag världens bästa kusin som peppar mig. ska fortsätta kämpa.


godnatt alla läsare, fattar inte hur ni orkar läsa min blogg. ni är bäst ♥


 

Av KAJSA-STINA - 17 juni 2011 20:00

LOVISA ÄR LJUSGRÖN OCH JAG ÄR RÖD.

 

     

                                                            


alla små bilder är klickbara' .


   

  
Av KAJSA-STINA - 17 juni 2011 12:43

vaknade vid 10 ngn gång, loggade in på transformice och stannade där resten av dagen, okej jag skojade, men jag har spelat det länge nu. datanaöööööörd. bajs. är fett uttråkad, skulle ut till stugan men ikkesanikke, det spöregnar och mitt liv är förstårt </3 HAHAHAH.

nu ska jag spela sims, hejdå.


wieh.  

Ovido - Quiz & Flashcards